ترانه عشق تو نازنینم گلبرگ زندگیم

ترانه عشق را سر دادم تا به گوش تو برسد!                                                                             

حقیقیت عشق را باور کردم که دلتنگ دوری تو نشوم !

اما امروز دلتنگ تر از همیشه فراق تو را بیشتر احساس کردم...

هر چه از عشق سخن گفتی به یاد آوردم و هر چه از مهر برایم خواندی به زبان آوردم ! اما....

اما آنگاه که به نام تو رسیدم زبانم قاصر گشت از اینکه نامت را برایم زمزمه کند .

پیام عشق را از لاله ها شنیدم ولی کامل نبود .    

دیدار آشنا را به جان دل خریدم ،اما کسی که آشنا تر از تو باشد نبود .

 نمیدانم این همه حرف را، به که باید بگویم ...نمی دانم با دنیایی از غربت چه کنم ؟!نمیدانم...

ای کاش، شب طولانی انتظار به پایان میرسید و از افق صبحی روشن می دمید تا باز هم

مهربانی را  درچشمان سرشار از محبتت ، بخوانم... 


ای کاش !

پ.ن:چندتا چیز جالب که تو آپهای قبلی گذاشتم و دوست داشتم دوباره یاد آوری کنم براتون که اگه استفاده نکردین الان دوباره استفاده کنین.

۱.اولی پیدا کردن چند ادم کُّتوله توی کرمانشاه که خیلی جالبه ببینین اگه سوالی دربارشون داشتین جواب میدم(ادم کُوتوله)

۲.زیر نویس به زبان فارسی آهنگ کردی بهاره که همه معنی آهنگ رو بدونن چقد زیباس این آهنگ(اهنگ بهاره)

۳.یه بازی برای تقویت تمرکز و حافظه ادم که خیلی اینم جالبه(بازی)

نازنینم برس به فریادم!!!!!

مژده:بلاخره موفق شدم که اهنگ کردی بهاره رو که قول دادم به درخواست بیشتر عزیزان با دوبله فارسی و البته تصویریش براتون بزارم که دانلود کنین  اول ببین بعد دانلود کن برای دانلود روی بهاره کلیک کنین

سلام دوستان گلم این اهنگ امید رو خیلی دوست دارم تقدیمشم میکنم به گلبرگ زندگیم...!!!؟؟؟

خیال کردم بری میری از یادم

تورفتی و نرفت چیزی از یادم

تور رفتی تازه عاشق تر شدم

از اونی که بود بدتر شدم

صبح تا شب این شده کارم که واسه چشمات بیدارم

تو خدای عاشقای تو تموم کس و کارم

تو به داد من رسیدی وقتی تنهایمو دیدی

تو نذاشتی برم از دست اگه چیزی هم هنوز هست

نازنینم امید شیرینم من من بجز تو کسی نمیبینم

از اون روزی که رفتی یه روز خوش ندیدم

بجز دستای گرمت من آغوش ندیدم

زندگیمو به پای تو دادم اون روزها رو نمیره از یادم

نازنینم برس به فریادم

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

و در پایان یه بازی خیلی باهاحال براتون گذاشتم برای تقویت تمرکزتون خیلی روی مربع قرمز کلیک کنین و نذارین به مربع های ابی برخورد کنه  بکشین اینطرف و اون طرف امیدوارم لذتشو ببرین بروی بازی کلیک کنید

نازنینم تو یعنی؟

عشق من
 
اگر درياي دل آبي است تويي فانوس زيبايش اگر آيينه يك دنياست تويي معنا ي دنيايش

تو يعني دسته اي گل را ز آن سوي افق چيدن تو يعني پاكي باران تو يعني لذت ديدن

تو يعني يك شقايق را به يك پروانه بخشيدن تو يعني از سحر تا شب به زيبائي درخشيدن

تو يعني يك كبوتر را زتنهايي رهاكردن خداي آسمانها را به آرامي صدا كردن

تو يعني مثل نيلوفر هميشه مهربان بودن تو يعني باغي از مريم تو يعني كهكشان  بودن

تو يعني چتري ازاحساس براي قلب باراني تو يعني پيك ازادي براي روح زنداني

تو يعني در زمستانها به ياد عشق افتادن تو يعني روح باران را متين و ساده بوسيدن

 تو يعني اوج زيبائي كنارم هستش و هر شب به خوابم باز مي آيي؟!؟!؟!؟!!؟؟

پسرک و سلامی دوباره به غم هایش

پسرک تنها                                           

به دلیل درخواست بیشتر کاربران برای غمگین بودن بیش از حد این پست ناخواسته مجبور به حذف آن میشوم لطفا اگر در روحیه شما تأثیر منفی گذاشت به بزرگی خود ببخشین بنده حقیر را باز هم معذرت.

کشف چند کوتوله زنده

سلام راستش درباره این کوتوله های زنده که اندازه یه بند انگشت شاید کوچیکتر که به تازگی میگن تو شهر ایلام کشف کردن نمیدونم چی بگم خودتون ببینین شاید باورتون نشه میگن زیاد بودن این یکیشو فقط باقی مونده هرکی یه چی میگه معلوم نیست کی راست میگه برای دیدن یه ویدو که از این ادم کوتوله گرفتن روی ادم کوتوله کلیک کنین اگه سوالی بود جواب میدم

لحظات اندوه و غم

          درگذشت قویترین مرد جهان واقعا درد ناک بود

بیوگرافی روح الله داداشی:

تاریخ تولد: 1360

محل تولد: کرج

قد: 188 سانتی متر

 وزن: 125 کیلوگرم

قهرمان خوش اخلاق و بسیار دوست داشتنی که از میان ما رفت بچه ها  وقتی شنیدم که این اتفاق افتاده خیلی ناراحت شدم واقعا حیف بو که همچین اتفاقی افتاد اون قاتلین عوضی نه تنها  خانواده اون رو بلکه تمام ملت ایران رو داغدار کردن  بیاین همه برای شادی روحش فاتحه بخونیم و به احترامش هرکدام به مدت یک روز یه مطلب براش بزاریم  تو وب هامون

گذارش کوتاهی از مراسم تشییع جنازه داداشی

پیکر روح الله داداشی قویترین مرد ایران و جهان روز دوشنبه در میان حزن و اندوه فراوان مردم، پس از تشییع در جوار امامزاده محمد(ع) کرج به خاک سپرده شد. 
قشرهای مختلف مردم و مسوولان به وِیژه ورزشکاران کشور و استان البرز پیکر قهرمان مسابقه های قویترین مردان ایران و جهان را از منزل مرحوم روح الله داداشی تا امامزاده محمد(ع) مشایعت کردند.
خیل جمعیت در این آیین به حدی بود که ترافیک سنگین در محدوده امامزاده محمد (ع) و راههای منتهی به این مکان ایجاد کرد.
همزمان با برگزاری این آیین، سرهنگ ناصر اصلانی رییس پلیس شهرستان کرج از دستگیری سه متهم به قتل مرحوم روح الله داداشی خبر داد.
حدود ساعت 24 شنبه در درگیری با سه جوان با ضربات چاقو در خیابان پونه گلشهر کرج به قتل رسید.(منبع  سایت خبر انلاین)

ادامه مطلب مهم؟

برای خوندن بقیه مطالب برین به ادامه مطلب که چندتا عکس از قهرمان دوست داشتنی روح الله دادشی و جسدخونینش البته برای اونهای که تحمل ندارن توصیه نمیشود و البته یه ویدئو که چند ساعاتی قبل از مرگ داداشی ضبط شده است در برنامه کودک شبکه ۲

ادامه نوشته

سفر کردم نازنینم

سفر کردم که از عشقت جدا شم

دلم میخواست دیگه عاشق نباشم 

ولی عشقت تو قلبم مونده ای وای 

دل دیونمو سوزونده ای وای 

هنوزم عاشق دنیای  دردم                               

هنوز پروانه ام دورت میگردم                                                                     

سفر کردم که از یادم بری دیدم نمیشه

آخ عشق یه عاشق با پریدن   کم نمیشه

غم دور از تو موندن ،یه بی بال و پرم   کرد                                

نرفت از یاد من عشقت ،سفر عاشق ترم کرد

هنوز پیش مرگتم من بمیرم تا نمیری

خوشم ،با خاطراتم ،اینو از من نگیری

                   

      تقدیم به کسی که عاشقانه دوستش دارم

شاعر:کیانوش (البته ناگفته نمونه همش مال خودم نیست دستکاریش کردم و با کمک یکی از بهترین دوستی وبلاگیم که واقعا ازش تشکر میکنم و دستشو میبوسم به خاطر این لطفی که در حقم کرد راجعبه این شعر)

هیچ کس وسعت تنهاییم را حس نکرد

بعضی وقتها وقتی که فکر می کنم می بینم که خیلی خیلی تنها تر از آنی هستم که حتی خودم فکتنهاییرش را می کنم تو تنهایی خودم نوری را می بینم که مرا به سمت خودش می کشاند موجود عجیبی است این نور با خودم می گم  که دنبالش برم یا نه اما تصمیم گرفتم که برم  اولش گاماس گاماس می رفتم بعدش احساس کردم خیلی بهش احتیاج دارم  شروع کردم به دویدن از سریع دویدن خودم تعجب کردم راه درازیست برای رسیدن با سینه خبز گه گاه با پا گه گاه با سر می رفتم  خستگی برایم معنی نداشت تا اینکه در روزی گرم بهاری به آن رسیدم  از خوشحالی عین بچه ها بالا و پایین می پریدم تا یک مدت سر از پا نمی شناختم اما بعد احساس  کردم که نسبت به این نور قریبه ام شنیده ام برای رسیدن به چنین چیز با ارزشی باید سختی فراوان تحمل کنی اما من فقط دویدم و در یک روز بهاری به آن رسیدم و این شَکم را دوبرابر میکرد تا اینکه فهمیدم هیچ کس وسعت تنهاییم را حس نکرد

به درخواست بعضی از دوستان آهنگ وبلاگمو گذاشتم برا ی دانلود برای دانلود روی بهاره کلیک کنید با دانلود خیلی خیلی سریع و راحت.

از دستتون نارحتم

سلام خوبین راستش حرفها و کنایه های  بعضی از دوستانی که بدون فکر حرف میزنن کاملا از دو پستی که برا مطلب یه دنیا دلتنگی برا اجی فاطمه گذاشتم پشیمونم کرد تصمیم گرفتم دیگه چیزی دربارش ننویسم و دل تنگیمو بزارم واسه خودم چون اینجوری بهتره دیگه کسی هم فکر بد نمیکنه به هرحال دیگه خسته شدم اصلانم میل به نوشتن ندارم اما نمی خوام پا پس بکشم چون یه کاری شروع کردم تا آخرش باید وایسم حالا هر اتفاقی هم میخواد بیفته مهم نیست حتی اگه همه بهترین دوستام مثل اجی فاطمه برن بعضی ها میگن کارهای تو مثل یه وبلاگ نویس نیست خوب شما بگین چکار کنم اصلا مگه چکار کردم خوب دل دیگه بعضی وقتها نمیتونه زود خوبی های یه نفر رو فراموش کنه منم دلم اینجوریه دیگه نمیتونم واقعا خوبی هاشو فراموش کنم چون واقعا خیلی صداقت داشت.یکی از عزیزامم میگه تو پسری باید قوی و دلتم سخت باشه خوب هر کاری میکنم نمیشه شاید توی چیزهای دیگه قوی باشم اما در باره دلم نمیتونم چیزی بگم وشاید باور نکنین ولی واقعا مقابل دل خودم کم اوردم. به هرحال به قول خود آجی فاطمه میذاریم خاطره بشه اونم یه خاطره خیلی خوب خیلی دوستون دارم ممنون از نظراتتون   

 

از تو میگذرم

از  تو  میگذرم  اونجوری  که  از  من  گذشتی

از تو میگذرم چون دیگه دوست ندارم ازت بیزارم

از تو میگذرم چون عشقمو کشتی و دل سادمو شکستی

از تو میگذرم چون از لحظه های باتو بودن متنفرم    

از تو میگذرم چون دلم با شکستنت به آرامش میرسه 

از تو میگذرم چون ....................................!

بگذر تا به آرامش برسی؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!        دوست ندارم                                  

دانلود اهنگ

یک اهنگ بسیار زیبا و غمگین به اسم (من بدون تو میمیرم) واسه عاشقای دل شکسته که توصیه میکنم دانلودش کنین برای دانلود روی عاشقانه ترین پایین کلیک کنید با دانلود بسیار راحت و آسان

عا شقا نه تر ین

سفر

من میخواهم با یاد تو بهارمو خزون کنم         

                                                 از زمین دل بکنم سفر به اسمان کنم

دوست دارم پر بزنم برم تو اوج اسمون          

                                                 مثل اون ستاره ها خونه تو کهکشون کنم

دوست دارم با یاد تو چتر دلم رو وا کنم         

                                                 زیر بارونن خدا دستاتو سایبون کنم

ای خدای عاشقا دیار عاشقا کجاشت؟         

                                                 دوست دارم که یک سفر به شهر عاشقون کنم