باران
-
-
تنها برخي از آدمها
باران را احساس مي کنند …!
بقيه فقط خيس مي شوند…!

-
+ نوشته شده در یکشنبه ۳۰ شهریور ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۵۵ ب.ظ توسط کیانوش
|

شرمنده می کنــــــــــــی گاهی در خوابـــــــــــــ به من ســـــــــر می زنـــــــی . . .
دیــگــر بــهـ تــــو فــکــر نـــمــے کـنـــمــ گـنــاهـ اســـتـ چـشـمــ دآشــتــنـــ بــهـ مـــالـــِ غــــریــبـهـ هـآ …
میبیتی دیوانه شده ام ...
یادت میاد گفتم بی تو...
این هم نتیجش قکر میکردی دروغ میگویم ....
انقدر دیوانه ام از نبودنت ک نمیدانم حرف از دوست داشتنت بزنم یا رفتنت

تاختتن به فعل نباختن