ترانه عشق تو نازنینم گلبرگ زندگیم

ترانه عشق را سر دادم تا به گوش تو برسد!                                                                             

حقیقیت عشق را باور کردم که دلتنگ دوری تو نشوم !

اما امروز دلتنگ تر از همیشه فراق تو را بیشتر احساس کردم...

هر چه از عشق سخن گفتی به یاد آوردم و هر چه از مهر برایم خواندی به زبان آوردم ! اما....

اما آنگاه که به نام تو رسیدم زبانم قاصر گشت از اینکه نامت را برایم زمزمه کند .

پیام عشق را از لاله ها شنیدم ولی کامل نبود .    

دیدار آشنا را به جان دل خریدم ،اما کسی که آشنا تر از تو باشد نبود .

 نمیدانم این همه حرف را، به که باید بگویم ...نمی دانم با دنیایی از غربت چه کنم ؟!نمیدانم...

ای کاش، شب طولانی انتظار به پایان میرسید و از افق صبحی روشن می دمید تا باز هم

مهربانی را  درچشمان سرشار از محبتت ، بخوانم... 


ای کاش !

پ.ن:چندتا چیز جالب که تو آپهای قبلی گذاشتم و دوست داشتم دوباره یاد آوری کنم براتون که اگه استفاده نکردین الان دوباره استفاده کنین.

۱.اولی پیدا کردن چند ادم کُّتوله توی کرمانشاه که خیلی جالبه ببینین اگه سوالی دربارشون داشتین جواب میدم(ادم کُوتوله)

۲.زیر نویس به زبان فارسی آهنگ کردی بهاره که همه معنی آهنگ رو بدونن چقد زیباس این آهنگ(اهنگ بهاره)

۳.یه بازی برای تقویت تمرکز و حافظه ادم که خیلی اینم جالبه(بازی)

نازنینم برس به فریادم!!!!!

مژده:بلاخره موفق شدم که اهنگ کردی بهاره رو که قول دادم به درخواست بیشتر عزیزان با دوبله فارسی و البته تصویریش براتون بزارم که دانلود کنین  اول ببین بعد دانلود کن برای دانلود روی بهاره کلیک کنین

سلام دوستان گلم این اهنگ امید رو خیلی دوست دارم تقدیمشم میکنم به گلبرگ زندگیم...!!!؟؟؟

خیال کردم بری میری از یادم

تورفتی و نرفت چیزی از یادم

تور رفتی تازه عاشق تر شدم

از اونی که بود بدتر شدم

صبح تا شب این شده کارم که واسه چشمات بیدارم

تو خدای عاشقای تو تموم کس و کارم

تو به داد من رسیدی وقتی تنهایمو دیدی

تو نذاشتی برم از دست اگه چیزی هم هنوز هست

نازنینم امید شیرینم من من بجز تو کسی نمیبینم

از اون روزی که رفتی یه روز خوش ندیدم

بجز دستای گرمت من آغوش ندیدم

زندگیمو به پای تو دادم اون روزها رو نمیره از یادم

نازنینم برس به فریادم

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

و در پایان یه بازی خیلی باهاحال براتون گذاشتم برای تقویت تمرکزتون خیلی روی مربع قرمز کلیک کنین و نذارین به مربع های ابی برخورد کنه  بکشین اینطرف و اون طرف امیدوارم لذتشو ببرین بروی بازی کلیک کنید

نازنینم تو یعنی؟

عشق من
 
اگر درياي دل آبي است تويي فانوس زيبايش اگر آيينه يك دنياست تويي معنا ي دنيايش

تو يعني دسته اي گل را ز آن سوي افق چيدن تو يعني پاكي باران تو يعني لذت ديدن

تو يعني يك شقايق را به يك پروانه بخشيدن تو يعني از سحر تا شب به زيبائي درخشيدن

تو يعني يك كبوتر را زتنهايي رهاكردن خداي آسمانها را به آرامي صدا كردن

تو يعني مثل نيلوفر هميشه مهربان بودن تو يعني باغي از مريم تو يعني كهكشان  بودن

تو يعني چتري ازاحساس براي قلب باراني تو يعني پيك ازادي براي روح زنداني

تو يعني در زمستانها به ياد عشق افتادن تو يعني روح باران را متين و ساده بوسيدن

 تو يعني اوج زيبائي كنارم هستش و هر شب به خوابم باز مي آيي؟!؟!؟!؟!!؟؟

پسرک و سلامی دوباره به غم هایش

پسرک تنها                                           

به دلیل درخواست بیشتر کاربران برای غمگین بودن بیش از حد این پست ناخواسته مجبور به حذف آن میشوم لطفا اگر در روحیه شما تأثیر منفی گذاشت به بزرگی خود ببخشین بنده حقیر را باز هم معذرت.

کشف چند کوتوله زنده

سلام راستش درباره این کوتوله های زنده که اندازه یه بند انگشت شاید کوچیکتر که به تازگی میگن تو شهر ایلام کشف کردن نمیدونم چی بگم خودتون ببینین شاید باورتون نشه میگن زیاد بودن این یکیشو فقط باقی مونده هرکی یه چی میگه معلوم نیست کی راست میگه برای دیدن یه ویدو که از این ادم کوتوله گرفتن روی ادم کوتوله کلیک کنین اگه سوالی بود جواب میدم